Svátky zisku, reklam a šílenství

Napsal Stajan.bloger.cz (») 13. 12. 2011 v kategorii Československý zpravodaj, přečteno: 1147×
ceskoslovensky-zpravodaj/tlo-swiece.gif

Stále více podléháme předvánočnímu nákupnímu běsnění, které dělá z vánoc vlastně jen období odpočinku po prožitém nervovém vypětí. Reklamy velkých obchodních řetězců nás už dlouho poučují, že vůbec nezáleží na tom, jaký dárek svým blízkým dáme, ale kolik (hlavně za kolik) toho nakoupíme.

Konec roku je ideální příležitostí vylepšit si na poslední chvíli finanční bilanci, a tak se odevšad dozvídáme, že nejlepším dárkem pod stromeček jsou drahé léky, nové auto, nebo přepychová dovolená od té jedině správné cestovní kanceláře. Banky a různé úvěrové společnosti nám na financování našeho předvánočního šílenství potřebné peníze rády půjčí, samozřejmě za tučný, leckdy až lichvářský úrok. Ne nadarmo je nejvíc vánočních koled slyšet právě v mamutích nákupních střediscích.

Zdá se, že nejvíc klidu, míru a pohody si užijí ti, kdo se rozhodli vánoce a všechen shon kolem nich prostě ignorovat. Nezapomínejme na to, že o vánocích a na Silvestra nejsou důležité ani dárky našim blízkým, ani hory jídla a pití, ale právě ti naši blízcí. Možná čekají jenom na to, že si na ně v tomto svátečním období uděláme čas.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel tři a třináct